preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

 

Vijesti

SUDJELOVANJE U ISTRAŽIVANJU: Utjecaj stereotipa na stav o drugome

Učenici dvaju četvrtih razreda sudjelovali su u istraživanju kojeg provode studenti Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Suvremeno koncipiran pedagoški studij podrazumijeva posjete školama i anketiranje na terenu kao oblik istraživačkog rada. Organizaciju i način rada u našoj školi, aktivnosti i događanja, gostujućim studentima predstavila je učiteljica Aleksandra Vajzović Carić.


 

Tema njihovog istraživanja bio je utjecaj stereotipa na prosuđivanje ličnosti, a provode ga u sklopu kolegija Metodika glazbene kulture. Na tri primjera različito profiliranih osoba ispitivalo se mišljenje učenika o karakteristikama: izgledu osobe, njezinom društvenom statusu, izgledima da takva osoba postane učitelj, te poželjnosti da takva osoba postane njihova učiteljica. Riječ je o tome kako izgled, način odijevanja, glazba koju slušamo i druge odrednice, utječu na formiranje stava o drugoj osobi i njezinoj prikladnosti za određeno zanimanje. Iako konkretni rezultati istraživanja nama nisu poznati, percepcija učenika o osobama različitih životnih stilova i zanimanja kroz provedenu je anketu postala temom o kojoj se razgovara.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Marijana Pleše   datum: 3. 4. 2014.

POPIS UDŽBENIKA

UPISI

UPISI U PRVI RAZRED

2024./2025.



Roditeljski sastanci

5. a razred:

četvrtak, 18. 4., u 19.15 sati u učionici broj 7.

5. b razred:

četvrtak, 18. 4., u 17.40 sati u učionici broj 14.


 

 

 

 



 



Školski dokumenti:


Defibrilator


Kalendar rada škola

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Tražilica

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Anketa
Kakva vam je bila ova školska godina?








Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 4. 2010.

Ukupno: 1374488
Ovaj mjesec: 5107
Ovaj tjedan: 1719
Danas: 23




preskoči na navigaciju