Naš maturalac

Tradicionalni izlet učenika 7. razreda jest, naravno, maturalac.  Ljeto je na pomolu, kraj školske godine već je tu i nema boljega nego otići s prijateljima iz razreda na more! Naši su sedmaši od 13. do 15. lipnja u srednjoj Dalmaciji proveli, kažu, najbolja tri dana. Posjetili su Biograd, Šibenik, Zadar i Plitvička jezera. S njima su se odlično proveli i njihovi razrednici Iva Aljinović, Mirjana Konosić, Nikolina Ćerlek, Ivan Dukmenić i Nataša Čajić Kresonja te školska psihologinja Ivana Delač. Kako su ispunili vrijeme i što im se sve dogodilo pročitajte u sljedećim tekstovima nekih sedmaša.

U četvrtak, 13. 06., svi su sedmaši OŠ Josipa Zorića krenuli na put za NP Plitvička jezera, smješteni u dva autobusa. Kad smo stigli tamo, imali smo pauzu za odmor, a onda smo u dvije grupe krenuli u obilazak. Na kraju obilaska vozili smo se brodom preko jezera, gdje smo se električnim vlakićem prevezli do autobusa. Sjeli smo u autobus i vozili se još oko 2 sata do hotela Adria u Biogradu (7.c) – ostali su razredi (7.a, 7.b, 7.d, 7.e) bili smješteni u Pakoštanama. Mi iz 7.c večerali smo (hrana je bila super i jako raznolika) pa otišli na kupanje i u šetnju. More je bilo hladno pa smo odlučili da ćemo se na ostatku maturalca radije kupati u hotelskom bazenu. Bili smo u lunaparku i vozili se u električnim autićima. Vlasnica autića počastila nas je gomilom besplatnih žetona pa smo se vozili, sudarali i smijali oko pola sata. I naša razrednica i psihologinja, koje su bile s nama u Biogradu, isto su se vozile u autićima, i svi smo se okomili na njih, pa su vožnje bile ispunjene s puno smijeha i zabave.

U petak smo se probudili, doručkovali, a zatim autobusom otišli u NP Krka. Razgledali smo slapove, puno smo slikali i kupili puno suvenira. Zatim smo opet sjeli u autobus i došli u Šibenik koji smo također razgledali. Bili smo u katedrali sv. Jakova, a cure koje su imale prekratke hlače dobile su marame da se ogrnu i tek su tada smjele ući u crkvu. Bilo je jako vruće i jedva smo čekali vratiti se u hotel i okupati. U hotelu smo se kupali na bazenu s toboganom, što je bilo jako zabavno – mnogi su skakali, što je super izgledalo na fotkama, i bilo je jako zabavno. Navečer, nakon večere, smo imali i party na plaži s drugim sedmim razredima, ali smo prije toga opet stigli otići do naših električnih autića – i opet dobili besplatne žetone. Vlasnici autića zahvalili smo za žetone veselim pljeskom.

U subotu smo se digli ranije, pospremili sobe i odjavili se, a kofere smo stavili u autobus. Kupali smo se cijelo prijepodne kako bismo iskoristili te zadnje trenutke u hotelu (unatoč upozorenjima razrednice i psihologinje, nismo se dovoljno mazali kremom za sunčanje pa su mnogi izgorjeli na suncu), a onda smo se presvukli u wc-u i ručali. Uzeli smo stvari i krenuli u Zadar. Kad smo došli, pješke smo razgledali Zadar – bilo je jako vruće, ali smo izdržali držeći se hlada, a otišli smo i u dominikanski samostan na izložbu „Zlato i srebro Zadra“, gdje smo ljubaznim časnim sestrama i otpjevali „Cestu mira“. Obišli smo Morske orgulje i Pozdrav suncu i bilo nam je žao što je još uvijek dan pa nismo mogli vidjeti kako to izgleda navečer, kad se upale raznobojna svjetla na Pozdravu suncu.

Na povratku smo se još družili u autobusu, zezali i smijali, iako nam je već bilo žao što se maturalac bliži kraju. Bilo nam je super, dobro smo se zabavili i nakupali, i što je najvažnije, ponijeli doma lijepe uspomene.

Meni  osobno najviše se svidjelo višesatno kupanje u bazenu. To je bilo zabavno, svi smo se zabavljali i svi smo bili složni i pazili jedni na druge, a najviše ću se sjećati autića u kojima nam je bilo ludnica. Kad sam došla doma, htjela sam se vratiti. Htjela bih taj maturalac svakako ponoviti. Ljudi mi govore kako oni nikad svoj maturalac ne bi ponovili, a ja bih. To su bili dani za pamćenje i tog maturalca ću se dugo sjećati. Taj maturalac je jedna lijepa duga sretna uspomena koju ću nositi sa sobom.

Matea Tečić, 7.c

Maturalno putovanje

Napokon je došao i taj dan koji smo svi mi sedmaši željno iščekivali, maturalno putovanje. U školskom dvorištu vladala je vesela atmosfera. Svi smo željno iščekivali polazak. Kada smo se pozdravili sa svojim roditeljima i smjestili u autobus, naše maturalno putovanje moglo je početi.

Vozili smo se prvo do Nacionalnog parka Plitvička jezera, površinom najvećeg i najstarijeg Nacionalnog parka u Hrvatskoj koji je uvršten i u Popis svjetske prirodne baštine UNESCO-a. Impresionirali su nas veliki slapovi, vožnja brodom preko jezera Kozjak i sedra. Sedra je porozna vapnenačka stijena nastala taloženjem kalcijeva karbonata iz vode, koja gradi pragove, barijere i druge oblike pa izgleda kao da Plitvička jezera nikad nisu ista. Nakon prekrasne šetnje i uživanja u prirodi, nastavili smo svoje putovanje do Pakoštana, odnosno Hotela Marin u kojem ćemo odsjesti. Čim smo stigli, raspremili smo se i pripremili za odlazak na plažu. Vrijeme nas je dobro poslužilo, jer sva tri dana koja smo proveli na maturalnom putovanju bila su sunčana i lijepa. Svi smo jedva čekali da se osvježimo u moru, a morsko dno je bilo bogato malim školjkama i vrlo ugodno za hodanje jer je pješčano. Navečer smo dobili slobodno vrijeme pa smo malo prošetali gradom i kupili pokoji suvenir.

Sljedeći dan poslije doručka uputili smo se u Nacionalni park Krka. On je prirodni i krški fenomen sa svojih sedam sedrenih slapova i ukupnim padom od 242 metra. Biljni i životinjski svijet je vrlo bogat. Taj nacionalni park dobio je ime po rijeci Krki koja izvire blizu Knina, a ulijeva se u Jadransko more kraj grada Šibenika. U taj smo se grad i uputili nakon posjeta Krki. U Šibeniku smo posjetili razne znamenitosti, među kojima je bila i katedrala sv. Jakova. U katedralu nisu smjeli ući oni koji su imali kratke hlače, ali kako bi nam omogućili da vidimo katedralu, na ulazu su nam podijelili neke bijele marame koje smo omotali oko struka. Vidjeli smo i četiri bunara koje su Šibenčani izgradili zbog čestih suša, ali i vojnih opsada. Vratili smo se u hotel, a ručak je bio brzo gotov. Nakon ručka smo imali slobodno popodne, odnosno tko je htio, mogao se kupati u bazenu, igrati stolni nogomet ili se prošetati Pakoštanima. Navečer smo se spremili za odlazak u disko, odnosno na „Beach party“. Tamo smo se odlično zabavili, posebno cure. Plesali smo, pjevali i veselili se, zajedno s profesorima. Dečki su bili sramežljiviji od cura, ali smo ipak uspjele pozvati ponekog od njih na plesni podij.

Ujutro nam se bilo teško probuditi, jer smo svi bili pospani i umorni od prošle noći. Polako smo se pakirali, jer nam je to bio zadnji dan. Na plaži nam je bilo odlično jer smo unajmili pedaline i uživali na moru zabavljajući se. Poslije prekrasnog popodneva, uputili smo se u Zadar. Tamo smo obišli crkvu svetog Donata i posjetili benediktinski samostan u kojem smo vidjeli izložbu „Zlato i srebro Zadra“. Na rivi smo slušali zvuk Morskih orgulja koje su izvedene po projektu Nikole Bašića. Neposredno pored njih nalazi se Pozdrav suncu. Istovremeno sa zalaskom sunca uključuju se rasvjetni elementi ugrađeni u krug te po posebno programiranom scenariju proizvode iznimno dojmljivu svjetlosnu igru u ritmu valova i zvuka Morskih orgulja. Poslije prelijepe šetnje Zadrom, uputili smo se do autobusa koji nas je odvezao natrag u Dugo Selo. Svi smo bili sretni zato što smo napokon vidjeli svoje obitelji, ali i zato što smo se jako lijepo proveli. Ovo maturalno putovanje bilo je jedno od najboljih i najljepših razrednih putovanja ikada.

Hrvoje Ivaniš i Maria Levanić, 7.a

Pogledajte bogatu galeriju fotografija s maturalca!

objavio: Krešo Urek   datum: 24. 6. 2013.

POPIS UDŽBENIKA

UPISI

UPISI U PRVI RAZRED

2024./2025.

Roditeljski sastanci

5. a razred:

četvrtak, 18. 4., u 19.15 sati u učionici broj 7.

5. b razred:

četvrtak, 18. 4., u 17.40 sati u učionici broj 14.

Školski dokumenti:

Defibrilator

Kalendar rada škola

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

• Naj 10 pitanja

• Nedavna pitanja

• Arhiva pitanja

Kakva vam je bila ova školska godina?

Ispis statistike od 13. 4. 2010.