ŠKOLA U PRIRODI: vratili smo se kao plivači!

Škola u prirodi program je višednevne terenske nastave za učenike 4. razreda osnovnih škola, koja se ostvaruje uz preporuku Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.

Zahvaljujući petodnevnoj ekskurziji koja nadopunjuje nastavne sadržaje, mnoge generacije učenika OŠ Josipa Zorića, Dugo Selo, upoznale su raznolikosti krajeva Hrvatske, autentične ambijente drugih podneblja, nacionalne parkove, parkove prirode, kulturne i povijesne znamenitosti dalmatinskih, primorskih i istarskih gradova te, u sklopu tečaja plivanja, svladali strah i naučili samostalno plivati.

Ove je godine u školu u prirodi, koja se u periodu od 05. do 10. svibnja održavala u Istri, u hotelskom naselju Banjole kraj Pule, otputovalo 106 učenika, sa svojim učiteljicama Marijom Sekur Harcet, Slađanom Antolović, Ružom Špoljarić, Marijanom Tečić i Ivanom Protuđer. Osim posjeta gradovima Poreču i Puli, gdje su učenici razgledali Eufrazijevu baziliku i Pulsku Arenu, i Nacionalnome parku Brijuni, jedan od prioriteta bila je i uspješna realizacija tečaja plivanja, koji su vodili učitelji tjelesne kulture Jozo Jurković i Marko Jul Jurković. Tako su se održala natjecanju u plivanju i to u više kategorija: dječaci, djevojčice i štafeta.

Osim edukativnih sadržaja, učenici su se zabavili igrajući nogomet, a posebno uzbudljive bile su večeri, kada se moglo uživati u zumbi, disku, s pravim DJ-em, organizirane su i revije ludih frizura, s ciljem da sve nasmiju, dječaci su se maskirali u djevojčice, a ples na terasi hotela trajao je do kasnih večernjih sati.

Već generacijama ovaj oblik neklasične nastave, odnosno škole u prirodi, ostavlja u dječjem sjećanju nezaboravne trenutke i ovom prilikom zahvaljujemo Gradu Dugo Selo na velikodušnoj potpori, odnosno sufinanciranju dijela iznosa troškova.

U nastavku pročitajte dojmove naših učenika:

ŠKOLA U PRIRODI

U petak, 05. svibnja 2013. godine, je počela škola u prirodi. Kao mjesto boravka izabrali smo Istru. Mislim da nijedno dijete nije požalilo što idemo na hrvatski najveći, a za mene i najljepši, poluotok.

Odsjeli smo u Banjolama. Tamo je bio naš hotel, a na Brijunima, u Poreču i Rijeci bilo je super. Safari park, disko i lude frizure na su nam ovom izletu priuštili dodatno veselje. Ovaj će mi izlet zauvijek ostati u dobrom sjećanju.

Karolina Filipović, 4.b

ŠKOLA U PRIRODI

Priča o školi u prirodi jedna mi je od dražih priča o kojoj pišem. Sve je počelo jutarnjim okupljanjem ispred škole i teškim rastankom od roditelja. Mnogo se djece po prvi put odvajalo od roditelja na šest dana. I ja sam među njima.

Put prema Istri bio je zanimljiv jer nismo znali što nas čeka. Prije dolaska u Banjole, razgledavali smo Poreč. U Poreču je bilo lijepo vidjeti sve one znamenitosti, za mene po treći put, ali sam od stručnog vodiča prvi put čuo neke važne podatke o tom lijepom gradu. Poslije razgledavanja, uputili smo se prema hotelu.

Prvi dan smo probno smo deset minuta plivali, da se vidi tko je plivač, a tko nije. Poslije smo večerali i konačno pošli na spavanje. Svaki je dan bio ispunjen lijepim sadržajima kao što su: plivanje, organizirana natjecanja, sportske igre, šetnje gradom i odlazak u disku. U disku je bilo odlično, ali moram priznati i druge aktivnosti bile su lijepe. U sjećanju će mi ostati natjecanje u plesu. Moja dva prijatelja i ja osvojili smo prvo mjesto.

Još je bilo lijepih izleta kao što je posjet Brijunima. Tamo smo mogli vidjeti puno predivnih životinja, biljaka i građevina. Dani su proletjeli brzo. Pa je tako zadnji dan održano je natjecanje u plivanju u kojemu je 4. e, moj razred, pobijedio u disciplini štafetnog plivanja.

Povratak u Zagreb završio je razgledavanjem Pule, koju sam također imao priliku vidjeti, ali sam svejedno naučio nešto novo. Ovaj izgled ću još dugo pamtiti.

Mateo Topolko, 4.e

BANJOLE

U nedjelju, 5. svibnja 2013., učenici četvrtih razreda krenuli su u Istru u Banjole kako bi sudjelovali u šestodnevnoj školi u prirodi. Na njih su pazile učiteljice Ivana Protuđer, Slađana Antolović, Ružica Špoljarić, Marijana Tečić i Marija Sekur Harcet. S njima je bila i voditeljica skupine gospođa Radmila Babić.

Učenici su imali organizirana razna natjecanja i igre. U četvrtak su posjetili NP Brijuni i vidjeli prirodne ljepote primorskog kraja. U petak su posjetili Pulu i vidjeli Pulsku arenu, Augustov hram i pulsku vijećnicu.

Puni dojmova, učenici su se sretno vratili svojim domovima.

Karmen Kranjec, 4. e

ISTRA

U petak, 05. svibnja, učenici četvrtih razreda i njihove učiteljice krenuli su prema Istri. Kad smo stigli, dobili smo ključeve od svojih soba i svi smo otišli u njih odmoriti se. Kasnije smo večerali i pošli svojim krevetima.

Drugoga dana prvo smo doručkovali, a zatim otišli na bazene. Kad smo se vratili, rješavali smo radne mape. Poslije smo ručali i šetali. Nakon šetnje, otišli smo na večeru i tulumarili u podrumu.

Trećega dana ponovili smo objede, plivanje i šetnju, no, umjesto tuluma, organizirali smo super talent. Četvrti dan, također smo plivali i vrijeme provodili u prirodi, a navečer su dječaci djevojčicama pravili frizure, dok su djevojčice dječake oblačili u curice.

Peti dan, poslije plivanja i ručka, uputili smo se u razgledavanje Pule. Bilo je zabavno.

Šesti smo se dan natjecali u plivanju, doručkovali i spremali kofere. Zatim smo ručali i krenuli prema našem Dugom Selu.

Bilo nam je lijepo. Voljela bih da smo dulje ostali.

Isabela Blažan, 4. e

objavio: Krešo Urek   datum: 17. 5. 2013.

POPIS UDŽBENIKA

UPISI

UPISI U PRVI RAZRED

2024./2025.

Roditeljski sastanci

5. a razred:

četvrtak, 18. 4., u 19.15 sati u učionici broj 7.

5. b razred:

četvrtak, 18. 4., u 17.40 sati u učionici broj 14.

Školski dokumenti:

Defibrilator

Kalendar rada škola

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

• Naj 10 pitanja

• Nedavna pitanja

• Arhiva pitanja

Kakva vam je bila ova školska godina?

Ispis statistike od 13. 4. 2010.