ŠKOLA U PRIRODI: Četvrtaši naučili plivati!

U sklopu izvanučioničke nastave škole u prirodi i škole plivanja učenici 4. razreda, njihove učiteljice Radojka Lulić, Danijela Medaković, Sanja Todorić, Ivana Matešić i Mirela Škarić te učiteljitjelesne kulture Grozdana Kukas i Tomislav Blažina proveli su pet prekrasnih dana u Banjolama u Istri. Cilj izvanučioničke je učenje otkrivanjem u neposrednoj životnoj stvarnosti, a razvijaju se vještine poput timskoga rada i stvaraju kvalitetni odnosi unutar skupine. Kako su se proveli, pročitajte u nastavku!

Jedan dan u disku

Disko! U disku je bilo najbolje druženje u ovih pet dana. Zabavljali smo se kao ludi. Pjevali smo (kreštali od sreće), plesali, razgovarali… Malo kasnije su i učiteljice s nama zaplesale. Bili smo u pravom disku s pravim DJ-em, a zabava je trajala sve do 23 sata.

Lijepo je bilo. Sve cure su obukle haljine, balerinke, imale su lijepe frizure. Dečki su obukli kratku odjeću, tenisice, odijela, stavili su malo gela na kosu. Slušali smo domaće pjesme (Severina, Jole, Tonči Huljić). Neki su samo sjedili, a neki su samo tulumarili. Taj događaj nikada neću zaboraviti.

Mona Marinić, 4. a

Avantura za sjećanje

Četvrtaši su 18. svibnja 2015. krenuli u Banjole na petodnevni izlet. Ujutro smo se pozdravili s roditeljima i napokon krenuli. Svi smo bili jako uzbuđeni i sretni. Put je bio naporan i dug.

Stigli smo u Poreč i malo razgledavali. Kada smo došli u hotel, ušli smo u sobe i spremili smo se za plivanje. Na plivanju je bilo odlično i jako smo se zabavili. Kasnije smo išli na ručak u restoran i hrana je bila jako fina. Ostalih dana smo imali puno zanimljivih aktivnosti. Posjetili smo Brijune, pulsku Arenu, šetali smo šumom i učili plivati. Također smo se zabavljali na pidžama-partiju, izboru za Miss i Mistera i u pravome disku. U petak se bilo jako teško vratiti doma. Ova avantura ostat će nam u sjećanju dugo vremena.

Valentina Korajac, 4. a

Disko u Banjolama

U disku nam je bilo odlično, super smo se zabavili. Svi smo pjevali i plesali. Došao nam je DJ. Na stolu su bili papirić i olovka pa smo mogli predložiti pjesmu koju hoćemo. DJ nam je pustio šarena svjetla i dim.

Malo kasnije smo igrali ples oko stolica, dvoje posljednjih morali su otvoriti prvi ples. Tada je bila spora i lagana pjesma, svi su plesali sporo. Onda je opet počela brza i glasna glazba, skakali smo i zabavljali se. Jedna djevojčica došla nam je pokazati kaubojski ples na kaubojsku glazbu. Onda je došao kraj, svi smo se razišli. Stvarno bismo svi htjeli ponoviti tu noć.

Emanuela Kelić, 4. a

Nezaboravan izlet

Svi četvrti razredi su krenuli na put u Istru. Tamo smo bili pet dana. Prva četiri dana bilo je sunčano, a zadnji dan, kad smo se vraćali, padala je kiša. Sa svojim učiteljicama obišli smo lijepe gradove Poreč, Pulu i Brijune. Vozili smo se brodom. Bilo je zabavno i lijepo.

Bili smo smješteni u mjestu Banjole. Hotel je imao bazen u kojem smo svaki dan učili plivati. Skoro svi smo postali plivači. Učiteljice su nam svaku večer priredile neku zabavu. Imali smo pidžama-parti i pravi disko. Za mene je to bio jedan prekrasan i nezaboravan izlet koji ću pamtiti cijeli život.

Eva Samardžić, 4. a

Prvi susret s Istrom

Prvi dan bio je uzbudljiv i tužan. Bilo je uzbudljivo jer krećemo u Istru, ali i tužan jer se rastajemo s roditeljima. U busu smo slušali pjesme i puno učili. Svratili smo do Poreča i vidjeli Eufrazijevu baziliku. Kad smo opet ušli u autobus, vidjeli smo more.

Došli smo u Istru i smjestili se u sobe. Prvo smo išli na testiranje plivanja. Tamo su bili treneri Tomislav Blažana i Grozdana Kukas koji su nas učili plivati. Navečer, poslije večere, otišli smo malo vidjeti i osjetiti Jadransko more izbliza. Tražili smo školjke, močili noge, uživali u pogledu i pojeli sladoled. Poslije smo otišli spavati i to mi je nekako bio najbolji dan u Istri, jer smo prvi put bili u Istri (barem neki).

Nicole Nikolić, 4. a

Plivanje i zabava

U ponedjeljak u 7 sati krenuli smo prema Banjolama. Pozdravili smo se s roditeljima i polako krenuli. Put je prošao mirno i poučno. Za nekoliko sati stali smo u Poreču, prošetali starim ulicama i posjetili Eufrazijevu baziliku. Nakon jedne sunčane šetnje krenuli smo prema našem hotelu Centimeri. Hotel je bio lijepo i uredno uređen. Lijepo smo smjestili svoje kofere i spakirali se za plivanje.

Tamo smo upoznali trenera Tomislava Blažinu i trenericu Grozdanu Kukas koji su nas testirali i razvrstavali među neplivače, plutače i plivače. Nakon plivanja otišli smo na večeru gdje smo se sami poslužili. Nakon večere otišli smo spavati.

U 7 ujutro probudila sam se i ležala u krevetu. U 8 sati smo jako fino i obilno doručkovali. Vratili smo se u hotel, malo odmorili, uzeli svoje pernice, mape i krenuli ih rješavati uz prekrasan šum mora. Popodne smo otišli na plivanje i to je bilo super. Uživali smo sve dane uz plivanje, zabavu, natjecanja i naravno izlete.

Put u Dugo Selo bio je vjetrovit i kišan. Voditeljica puta, gospođa Radmila, rekla nam je da slušamo naše učiteljice i neka nam ovaj izlet ostane u lijepom sjećanju. Svi smo zapljeskali i digli na noge te uz veselu i glasnu glazbu mahali roditeljima koji su nas sretno dočekali.

Dorotea Krpanić, 4. a

Sve slike pogledajte u bogatoj galeriji!

objavio: Krešo Urek   datum: 28. 5. 2015.

POPIS UDŽBENIKA

UPISI

UPISI U PRVI RAZRED

2024./2025.

Roditeljski sastanci

5. a razred:

četvrtak, 18. 4., u 19.15 sati u učionici broj 7.

5. b razred:

četvrtak, 18. 4., u 17.40 sati u učionici broj 14.

Školski dokumenti:

Defibrilator

Kalendar rada škola

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

• Naj 10 pitanja

• Nedavna pitanja

• Arhiva pitanja

Kakva vam je bila ova školska godina?

Ispis statistike od 13. 4. 2010.