TERENSKA NASTAVA: Posjet osmaša Vukovaru

U sklopu projekta „Posjet učenika osmih razreda Vukovaru“, koji provodi Javna ustanova „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“, učenici osmih razreda naše škole sudjelovali su u dvodnevnoj terenskoj nastavi. Projektom su obuhvaćeni učenje o vrijednostima Domovinskog rata i značaju Bitke za Vukovar kroz obilazak svih značajnih memorijalnih mjesta, a fakultativna aktivnost bila je posjet Muzeju vučedolske kulture. Terenska nastava završava „Školom mira“, odnosno kvizom znanja u kojemu se natječu predstavnici svih škola koje su posjetu Vukovaru. U nastavku pročitajte izvještaj učenika i pogledajte fotografije!

U četvrtak, 29. studenoga, mi, učenici 8. razreda, i naši razrednici krenuli smo u 7 sati u Vukovar. U Hostel Dubrovnik stigli smo oko 12 sati. Prvo smo razgledali dvorište na kojem su bili izloženi tenkovi te još mnogo zanimljivih vojnih eksponata. Zatim smo otišli na predavanje o Domovinskom ratu i Bitci za Vukovar. Predavanje je vodio bojnik Marin.

Učitelji su nas potom rasporedili po sobama. U sobama nas je bilo od 15 do 30, ovisno o broju kreveta. Uputili smo se u Muzej vučedolske kulture. Muzej nam se jako svidio. Vidjeli smo razne nošnje, obuću, posuđe koje su ljudi proizvodili i koristili još prije 3000 godina prije nove ere. Nakon večere otišli smo na brod na Dunavu na kojem je bio organiziran disko.

Sljedeći san obišli smo vojarnu u sklopu Memorijalnog centra Domovinskog rata, gdje smo poslušali još jedno potresno predavanje. U 9 sati autobusom smo krenuli prema Trpinjskoj cesti koja je još poznata pod imenom Groblje tenkova. Stali smo u Spomen-domu hrvatskih branitelja. U središtu Doma je ponor s kupolom uništenog tenka bivše JNA, a uokolo su ispisana imena svih poginulih pripadnika 204. vukovarske brigade. Poslije toga posjetili smo Mjesto sjećanja - vukovarsku bolnicu 1991. Tamo smo pogledali kratak film o ulozi Bolnice i njezinih djelatnika tijekom okupacije Vukovara. Zatim smo razgledali unutrašnjost Bolnice, čiji je jedan dio pretvoren u Mjesto sjećanja i  prikazuje stanje Bolnice u vrijeme Domovinskog rata.

Uputili smo se na Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata te prema Masovnoj grobnici Ovčara i Spomen-domu Ovčara gdje su na zidu prikazane slike nestalih branitelja koje su se naizmjenično palile i gasile. Ispod slika u izložbenom prostoru na slami položene su predmeti koji su pripadali poginulima. Bili smo užasnuti spoznajom o tragediji takvih razmjera te mogućnošću da se tako nešto dogodi u današnjem svijetu.

Posjetili smo i crkvu sv. Filipa i Jakova, gdje smo pogledali još jedan film o stradanju Vukovara. Prošetali smo centrom grada, a poslije toga u „Školi mira“ poslušali predavanje koje je imalo pozitivan utjecaj na nas, jer smo osvijestili važnost očuvanja mira u svijetu. Na kraju naše terenske nastave sudjelovali smo u kvizu, a predstavljali su nas Helena Šarić, 8. c, i Antonio Mamić, 8. e. Pobijedili su s uspješnih 12 bodova!

U Dugo Selo vratili smo se oko 8 sati navečer, puni emocija i s nezaboravnim uspomenama.

Helena Šarić, Ivana Arnuš i Josipa Antol, 8. c

objavio: Krešo Urek   datum: 5. 12. 2018.

POPIS UDŽBENIKA

UPISI

UPISI U PRVI RAZRED

2024./2025.

Roditeljski sastanci

5. a razred:

četvrtak, 18. 4., u 19.15 sati u učionici broj 7.

5. b razred:

četvrtak, 18. 4., u 17.40 sati u učionici broj 14.

Školski dokumenti:

Defibrilator

Kalendar rada škola

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

• Naj 10 pitanja

• Nedavna pitanja

• Arhiva pitanja

Kakva vam je bila ova školska godina?

Ispis statistike od 13. 4. 2010.