ŠKOLA U PRIRODI: Četvrtaši naučili plivati!

U sklopu izvanučioničke nastave škole u prirodi i škole plivanja učenici 4. razreda, učiteljice Marija Sekur Harcet, Elvira Kopun, Ruža Špoljarić, Marijana Tečić, Ivana Protuđer  i Marijana Klenkar te učitelji plivanja Dario Turkalj i Petra Režek proveli su pet prekrasnih dana u Baškoj na otoku Krku. Jedan od ciljeva izvanučioničke nastave je učenje otkrivanjem u neposrednoj životnoj stvarnosti, a razvijaju se vještine poput timskoga rada te stvaraju kvalitetni odnosi unutar skupine. Kako su se naši četvrtaši proveli i što su sve doživjeli, pročitajte u nastavku!

Sve fotografije pogledajte u galeriji!

Sve je bilo fantastično, a osobito sobe koje su bile kao u raju. Otključavale su se karticama pa smo zato imali problema. Kuhinja je bila savršena. Na Krku sam upoznao puno više prijatelja. Na bazenu smo trebali nositi kape, bili smo smiješni. Najviše mi se svidjelo kada smo išli na noćno istraživanje Baške plaže, to ću uvijek pamtiti. Naučio sam plivati i osjećao sam se vrlo ponosno, bazen nije bio vrlo dubok, ali prelijep.

Mihael Đunđuš , 4. d

Kad bi me netko pitao što mi je bilo najljepše u školi u prirodi rekla bih mu: „Sve!“. Dugo sam čekala taj dan i dočekala. Pamtit ću fantastičnu hranu u hotelu, odličnu zabavu, prvo putovanje bez roditelja, kupanje i avanturu s mojom prijateljicom Martom. Sve u svemu, dugo ću pamtiti ovo petodnevno putovanje. Imali smo električne kartice za otključavanje sobe. Sto puta smo tražili nove kartice jer bi nam vjetar zalupio vrata. Nadam se da će biti još takvih izleta. Posebno ću upamtiti kupanje u toplim bazenima i zabavu u odličnom hotelu s tri zvjezdice „Corinthia“.

Ana Matoš , 4. d

Što mi se svidjelo u školi u prirodi? U školi u prirodi sve je bilo super. Išli smo na puno različitih mjesta na kojima je zaista bilo zabavno. Na primjer, na bazenu. Kapa za plivanje mom bi prijatelju Leu toliko stisnula glavu da je izgledao kao neka  kineska gospođa. Dečko koji se hvalio da može preplivati Jadran bojao se skočiti u bazen. Bazen je bio predivan, a treneri zabavni. Hrana je bila super, jako fina. Hotel ima tri zvjezdice, a ja bih rekao da ima pet. Stvarno je bilo odlično. Natjecali smo se u plivanju i ronjenju. Hodali smo po plaži i vidjeli vatromet.

Fran Vicić, 4. d

Školu u prirodi  čekala sam četiri školske godine. Na koji god izlet išli, pomislila bih na školu u prirodi. I napokon je došao taj trenutak. Spakirali smo kofere i ruksake te krenuli na put. Uživali smo u pogledima na okolicu Krka. Naš put nije bio kratak. Ipak, čim smo stigli, krenuli smo u obilazak, a zatim na „party u pidžamama“ pa napokon u krevet. Probudili smo se, najeli se palačinki i otišli na plivanje. To je bilo najzabavnije. Kapa za plivanje me toliko stezala da uopće nisam mogla normalno hodati. Navečer smo bili u disku. Predzadnji dan igrali smo se na olimpijskim igrama. Da me netko pita što mi je bilo najbolje, nabrojala bih mu sljedeće: more, miris mora, životinje u moru, pogled na more i šetnja uz more. zadnji dan išli smo u špilju Biserujku i tog ću se sjećati, zauvijek.

Marija Višević, 4. d

Za mene je škola u prirodi bilo neponovljivo iskustvo. Hotel „Corintia“ bio je prekrasan i velik. Sobe su bile još ljepše. Boravak u Baškoj bio je divna promjena, a plaža najljepša koju sam vidjela. Posjet Jurandvoru, akvariju, špilji Biserujki, otoku Košljunu i gradu Krku bili su pravi mali izleti. Uživali smo u hotelskoj hrani. Bilo je svega i sve je bilo ukusno. Osim što smo se zabavljali, puno smo i radili. Treneri plivanja naučili su me mnogo toga što do sad nisam znala. Zadnji dan organizirana su plivačka natjecanja. Sudjelovala sam u ženskoj štafeti i osvojila bronzu i diplomu na kojoj piše da sam plivač. Svakodnevne slobodne aktivnosti i druženje s prijateljima po sobama uljepšali su mi boravak na Krku. Super talent uz Marijine viceve i pjesmu Frana i Lea nasmijali su nas i zabavili. Neki misle da ću se škole u prirodi sjećati samo po magnetu ili razglednicama, no u krivu su jer to iskustvo za mene je nezaboravno.

Marta Akmačić, 4. d

Mali dnevnik škole u prirodi

1. dan

U ponedjeljak, 8. svibnja, oko 7.30 sati krenuli smo na put do otoka Krka. U busu je bilo jako zabavno! Tijekom puta jednom smo stali i pojeli sendvič ili nešto od grickalica. Kada smo stigli, ušli smo u brod i krenuli prema otoku Krku. Na tom otoku vidjeli smo jednu malu crkvicu i tri jako mala muzeja. U jednom muzeju vidjeli smo čak janje s jednim okom i školjke. Poslije razgledavanja zabavili smo se u parku. Kada smo bili izišli iz parka krenuli smo prema hotelu „Corintia“. Hotel je jako velik i lijep. Malo smo se odmorili u sobama i pripremili se za plivanje. Bazen je, također, bio jako velik. Treneri su nas tada testirali znamo li plivati. Ja se uopće nisam umorila. Zatim smo pošli prema sobama kako bismo se pripremili za večeru. Svi su se sredili. Poslije smo bili malo umorni pa nismo išli u disko, već na spavanje.

2. dan

Ujutro smo se probudili u sedam i krenuli na doručak, a potom i u školu plivanja. Učili smo kako se pliva kraul. Poslije smo posjetili „Aquarium“. Razgledali smo morski svijet i krenuli natrag u hotel kako bismo se malo odmorili prije poslijepodnevnog plivanja nakon kojeg je slijedila večera. U restoranu je bio švedski stol i jako dobra hrana. Navečer smo se zabavili u disku.

3. dan

Kad smo se probudili, krenuli smo u restoran na doručak, a poslije u školu plivanja. Učili smo „žabicu“. Poslije smo krenuli na put do crkve sv. Lucije u Jurandvoru. Hodali smo pola sata, ali na putu nam nije bilo dosadno, jer smo cijelo vrijeme razgovarali i zezali se. Kada smo došli u Jurandvor, jedna gospođa ispričala nam je sve o Baščanskoj ploči. Mi smo joj poslije postavljali pitanja. Vani smo se igrali lopticama. Tamo je bio i jedan dućan gdje smo kupili sladoled i razglednicu za naše roditelje. Vratili smo se istim putem. Malo smo se odmorili u hotelu i krenuli u poštu gdje smo kupili markice i poslali razglednice. Poslije večere održan je „Super talent show“, a pobijedila je Patricija.

4. dan

Ujutro smo doručkovali i otišli na bazen u školu plivanja. Učili smo skok na glavu. Poslije smo se zabavljali na sportskim igrama. Nismo išli u disko jer smo spremali kofere.

5. dan

Ujutro smo doručkovali. Poslije doručka natjecali smo se u plivanju, a pobjednici su primili medalje.  Nakon natjecanja odnijeli smo svoje kofere u autobus i krenuli u restoran na ručak. Poslije ručka krenuli smo na put prema školi. Kad smo došli u školu, tamo su nas dočekali roditelji i odvezli kući. Kod kuće sam im pričala o tome kako mi je bilo lijepo.

Lana Bagarić, 4. a

Sve fotografije pogledajte u galeriji!

objavio: Krešo Urek   datum: 3. 6. 2017.

POPIS UDŽBENIKA

UPISI

UPISI U PRVI RAZRED

2024./2025.

Roditeljski sastanci

7. d razred:

utorak, 26. 3., u 18.30 sati u učionici broj 14.

Školski dokumenti:

Defibrilator

Kalendar rada škola

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

• Naj 10 pitanja

• Nedavna pitanja

• Arhiva pitanja

Kakva vam je bila ova školska godina?

Ispis statistike od 13. 4. 2010.