U TEHNIČKOM MUZEJU: Učenici F razreda razgledali rudnik i prometna sredstva

Učenici F razreda s razrednicom Marinom Smok Rajaković, učiteljicom hrvatskoga jezika Draganom Radovan Marković, psihologinjom Ivanom Delač i asistenticom u nastavi Josipom Tustonjić  posjetili su Tehnički muzej „Nikola Tesla“ u srijedu, 3. svibnja. Stručni vodič, gospodin Luka, proveo je učenike i učitelje kroz najpopularnije odjele muzeja Rudnik i Promet, a razgledali su i košnice pčela, makete raketa te stara računala i gramofone. U nastavku pročitajte njihove dojmove.

Izlet u Tehnički muzej „Nikola Tesla“

U muzej smo krenuli u 8.30 sati. Vozile su nas gospođe Milica i Petra. Pjevali smo i slušali pjesme i jeli smo čips od paprike i slani. Gabi i ja pili smo piće. Kad smo došli pred muzej, čekali smo Ivana da se vrati s wc-a. Imali smo besplatne karte i sklonili smo se od kiše. Naš vodič zvao se Luka. Vodič nas je vodio u rudnik, izgledao je mračno, ali bilo je svjetla. Naučili smo da je teško biti rudar. Otišli smo vidjeti pčelin med. Vidjeli smo još lokomotive i tramvaj. Vratili smo se oko 11.30 sati.

Ana Kovačević, 8. f

Krenuli smo u 8.30. Vozili su nas teta Milica i Petra. Luka i ja razgovarali smo i gledali kombi. Kad smo došli, smočili smo se od kiše i čekali Ivana i razrednicu. Vodič Luka vodio nas je u rudnik. Rudnik je izgledao nisko, ali uspjeli smo proći. Naučili smo da je teško biti rudar. Išli smo vidjeti pčele. Vidjeli smo i stare vlakove i aute. Vratili smo se u 12 sati.

Nikola Kovačević, 7. f

Krenuli smo u 8 sati ujutro. Vozile su nas teta Milica i Petra. Nikola i ja gledali smo kroz prozor. Bio sam na mobitelu. Kad smo došli pred muzej, čekali smo Ivana da se vrati iz wc-a. Imali smo besplatne ulaznice, razrednica je otišla po njih. Naš se vodič zvao Luka, vodio nas je u rudnik. Bilo je mračno, upalio sam svjetlo na mobitelu i svima posvijetlio. Naučili smo da je teško biti rudar. Otišli smo vidjeti pčele koje rade med. Vidjeli smo još: vatrogasna kola, avione, aute, rakete, lokomotive, tramvaje, računala, televizore, radije, gramofone. Vratili smo se u 12 sati.

Luka Halužan, 7. f

Krenuli smo u 8.30 ujutro. Vozile su nas teta Milica i Petra. Dok smo se vozili, ja sam gledao kroz prozor i slušao druge. Jeo sam čips. Kad smo došli pred muzej, išao sam prvo u wc. Razrednica je otišla po kartu. Naš vodič zvao se Luka. Prvo nas je odveo u rudnik. Bilo je mračno, morali smo paziti kuda hodamo. Naučili smo da je teško biti rudar. Otišli smo vidjeti pčele koje rade med. Vidjeli smo još vatrogasna kola, rakete, avione, aute, lokomotive, računala, televizore, radija, gramofone. Vratili smo se oko 11.30.

Ivan Marjanović, 5. f

objavio: Krešo Urek   datum: 8. 5. 2017.

POPIS UDŽBENIKA

UPISI

UPISI U PRVI RAZRED

2024./2025.

Roditeljski sastanci

7. d razred:

utorak, 26. 3., u 18.30 sati u učionici broj 14.

Školski dokumenti:

Defibrilator

Kalendar rada škola

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

• Naj 10 pitanja

• Nedavna pitanja

• Arhiva pitanja

Kakva vam je bila ova školska godina?

Ispis statistike od 13. 4. 2010.